הנתיב המהיר לתל אביב

יולי 2, 2009 בשעה 4:19 pm | פורסם בכביש ירושלים - ת"א, כבישי המרכז | תגובה אחת
תגים: , , , , , , ,

אז מה אתם אומרים?

פיקציה? או אולי הדבר הבא שיהפוך את החיים שלנו למהירים וקלים יותר

אנחנו שנוסעים ועומדים שעות על גבי שעות בפקק הנורא מכיוון ירושלים לתל אביב. האם נתיב המהיר החדש באמת יפתור לנו את הבעיות

בעולם נתיבים מהירים עובדים, בעולם התרבות שונה

האם הישראלי ידע להסתגל לרעיון של נתיב מהיר?

ומה דעתכם על החניון הענקי שנבנה במחלף שפירים ועתיד להכיל אלפי מכוניות שעושות דרכן לתל אביב- ובעזרת אוטובוסים יסיעו את הנוסעים לעיר הגדולה

אני לא בטוח עד כמה זה באמת ימשוך אנשים, אני מאוד מקווה!

בתור חובב סביבה ושונא פקקים, פרויקטים שתורמים להפחתת הפגיעה בסביבה ולהקטנת הפקקים דווקא מעודד ומשמחים אותי (למרות ששטח רב נחרב בגלל הפרויקט) אבל האם באמת זה יעזור?

מתוך וויקיפדיה:

"הנתיב המהיר יסלל על גבי הנתיב השמאלי הקיים בקטע כביש 1 ממחלף בן-גוריון למחלף קיבוץ גלויות. באמצע הדרך, ממזרח למחלף שפירים משתלב הנתיב במערכת כבישים וגשרים לכניסה ויציאה מחניון חנה וסע המיועד ל-2000 מכוניות. הקמת הכניסות והיציאות כרוכה בבניית שישה גשרים חדשים, מתוכם שניים המיועדים ליציאה לכביש 1 בכיוון מערב, אחד מתחבר לכביש הרגיל בנתיב הימני ואחד מתחבר לנתיב המהיר בצד שמאל. הנתיב המהיר יופרד מהנתיבים הרגילים באמצעות גדר הפרדה קשיחה"

הנתיב המהיר בוויקיפדיה

אז מה אתם אומרים?

215""

תגובה אחת »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. גולשי האתר אני חייב לשתף אתכם בחוויה אישית שלי!

    הנתיב המהיר! הוא באמת מהיר
    הופך את הדרך לתל אביב להרבה יותר נוחה, מהירה ופשוטה
    וכן, לא צריך לשלם על זה כסף, תסעו ברכב 3-4 נוסעים, תאספו את חברים שלכם מהדרך ובפחות מדקה אתם עוברים בחינם לגמרי!! בנתיב ומגיעים לתל אביב

    אני עושה את זה כל בוקר, אוסף חברים לעבודה ויוצא לעיר הגדולה, עובר בעמדת הבדיקה במתחם שפירים/יגל ונוסע חינם בכביש, והכי כייף לראות את כל העומדים בפקק 🙂
    תוך 25 דקות אני בתל אביב בלי שום מאמץ.
    ממליץ בחום למי שבא על כביש 4 מדרום, שיכול לחזור בנסיעה קצרה מגנות לשפירים ולנסוע בכייף בנתיב, שווה ביותר!

    מה לגבי החניה במתחם?
    יותר ויותר אני רואה אנשים שמחנים את הרכבים שלהם במתחם ונוסעים בהסעות לתל אביב.
    אם אתם עושים את זה, שתפו אותנו

    נסיעה טובה ובטוחה


כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.

