נשמעים בפקק!

אוגוסט 1, 2008 ב- 11:05 am | פורסם בחווית הפקק | 3 תגובות
תגים: , , ,

איזה תחנות או תוכניות רדיו אתם שומעים שאתם עומדים בפקק..

אני יכול להגיד לכם שרצועת השמע שלי די משתנה בהתאם לשעת הבוקר בה אני נוסע או בערב שאני חוזר הביתה, ובנוסף איך עבר עלי הלילה או היום..

אישית אני שומע כמעט ורק רדיו ולא דיסקים, אני אוהב את הגיוון והשטויות שמדברים – וזה מסייע לי להעביר את הזמן בצורה המהנה ביותר…

התוכניות שלי –

שי ודרור – כל בוקר בין 7-9 ב103FM.

החדשות של גל"צ – כל בוקר מ-7 בגל"צ.

המילה האחרונה – כל בוקר מ-11 בגל"צ.

ובלילות – מוסיקה ישראלית ב91FM "רדיו לב המדינה"

 

מה איתכם?

3 תגובות »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. אני שומע רק את טל ברמן ואביעד קיסוס,

    הם עושים לי את הבוקר כל בוקר מ7.

    כמובן ב102FM.

  2. אתם בפקק, חמסין/ גשם זלעפות- אתם מאחרים לעבודה ולא שתיתם את הקפה שמרגיע אותכם בבוקר- מה עושים כדי לא לחטוף עצבים!?!
    אני כמעט כל בוקר נתקלת בפקקים ברחבי הארץ בדרך לעבודה או חזרה הביתה, עשיתי מספר ניסויים על מנת לראות מה התחנה הכי מרגיעה ברדיו.
    התחנה הכי טובה לשמוע בפקק היא 91 FM!
    במהלך סופי שבוע אפשר להתלבט בין 91 ל-103
    רק מוזיקה עברית מסדרת אותך לעבור את הפקק כשאתה עדיין רגוע, ללא תסכולים ועצבים מיותרים.
    תסמכו עליי בפעם הבאה שאתם נתקלים בפקק (שזה קורה מידי יום בארצנו)ישר תפתחו את הרדיו והמצברוח ישר יעלה 🙂
    שיהיה פקק נעים

  3. כשאני בפקק, אני נזכר בשיר של רדיו סלמנדרה, "פקק". אפשר לשמוע ולהוריד את השיר פה: http://www.facebook.com/pages/Radio-Salamandra/32291168695 או גם פה: http://www.myspace.com/saalaamaandraa

    מובטחת חווייה חדשה בפקקים מיד אחרי השמעה אחת.


להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.

